Cara-cara menang Marathon dengan Menipu

Biasa menipu ? atau pernah terfikir untuk menipu? kami rasa anda mungkin suka cadangan ini sekiranya anda memutuskan untuk menyeberangi Finish Line (FL) dengan CARA YANG SALAH!

Sekiranya anda terfikir untuk menipu pada event yang mengecewakan anda atau anda mendapati diri anda dalam keadaan terdesak kerana tak dapat memecahkan PB sepanjang musim, anda tidak bersendirian berfikiran begitu.

Namun, penipuan boleh menjadi sangat mengecewakan kepada mereka yang meletakkan bersungguh-sungguh mencabar diri dalam occasion tersebut.

Langgar arahan? Hanya jika anda bersedia menanggung akibat-akibat apabila tertangkap serta berdepan kemarahan semua orang.

Skim kembar

Ada kembar seiras? Anda boleh memalsukan bib perlumbaan di collection point. Tugas anda adalah untuk berlari seperti kilat dan dan lenyap selepas seketika masa berlalu, kembar anda bersedia hampir di garisan penamat dan berlakon seperti anda berlari dari mula. (Harap tiada yang dapat mengecam kepalsuan anda).

The Cheater’s Guide to Winning an Upcoming Marathon

Berlari Dengan Pengawasan

Jika anda cuba memenangi maraton, anda harus berfikir serasi dengan apa yang anda lakukan. Ini tidak berlaku apabila pelari santai A.S., Tabatha Hamilton, datang dengan rancangannya untuk memenangi Marathon Battlefield Chickamauga walaupun hanya menjadi pelari rekreasi. Masa penamatnya begitu dekat dengan pelari Eritrean yang memegang masa separuh maraton di dunia pada 2:58:23, penganjur itu tidak percaya mata mereka ketika Tabatha selesai pada 2:55:39

Lesson Learn: jika anda ingin menipu, jangan sampai terlalu dekat atau pecah rekod dunia.

Memotong dengan Menaiki Kenderaan

Dalam rancangan realiti TV “The Biggest Loser,” seorang peserta berlari maraton untuk membuktikan dia Fit. Rangkaian penyiaran NBC sangat gembira dengan persembahannya-sehingga mereka mengetahui bahawa dia “menumpang kenderaan kru rancangan sejauh tiga batu.”
Anda boleh cuba mengikuti jejak ilegal pelari Brit Rob Sloan yang menaiki bas yang tertangkap di video untuk semua dunia melihat.
https://www.youtube.com/watch?v=WtgYWvfkHUA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: